Stok Denetim Hizmeti

Stok Denetim Hizmeti

  1. Monimentum
  2. Hizmetlerimiz
  3. Stok Denetim Hizmeti

Stok sayım işlemi; işletmelerin stok durumlarını kontrol altına alması ve fiziki adetlerinin sistemleri ile aynı rakamlarda olup olmadığının kontrol edilmesi için gereklidir. Stok sayımının yılda en az iki defa tekrarlanması gerekir.  Bu noktada firmamız son teknoloji el terminalleri, firmamıza özel yazılımımız ve deneyimli ekiplerimiz ile tüm Türkiye'de sayım hizmeti vermektedir.

STOK SAYIMINDA DİKKAT

Sayıma başlamadan önce tüm mağaza ve depo, lokasyonlara ayrılarak etiketlenme şeklinde bölümlere ayrılır. Sayım mağazalardaki barkodların okutulması şeklinde yapılır. Fiziki olarak sayımların kısa sürede tamamlanması için mağazaların sayıma hazır olması gerekmektedir. Ürünlerin barkodlarının kolay okunabilir noktaya çıkarılması, mağazaların düzenlenip, dağınık olan ürünlerin yerlerine toplanması, depolarının düzenlenerek temiz ve açık olması, sayım yapılacak diğer noktaların önceden belirlenmesi gerekmektedir.

 


» Monimentum, bağımsız ve objektif şekilde sayım yapar; herhangi bir etki altında kalmadan net adetlerinize ulaşırsınız.

» Monimentum, deneyimli ekipleri ile kısa sürede sayım yapar; zamandan kazandırır.

» Monimentum'un verdiği hizmet sayesinde; siz ana işinize odaklanırsınız.

» Monimentum sayesinde sayım maliyetlerinizi düşürürsünüz.

→ Yetkili Desteği

 Sayım esnasında mutlaka ürünler hakkında yeterli bilgiye sahip mağaza yetkilisinin mağazada bulunması ve mağaza personelinin sayım gün ve saati, sorumlulukları hakkında önceden bilgilendirilmesi gerekir.

→ Sayım Zamanı

Sayımlar, mağaza faaliyette olmadığı zaman yapılmalı, tercihen akşam mağaza kapanışından sabah mağaza açılışına kadar tamamlanmış olmalıdır.

→ Mağaza Çalışan Desteği

Fiziki sayının anlık sağlıklılığının sağlanabilmesi için mağaza personellerinin de ünleri saymaları beklenmektedir. Ayrıca anlık çıkabilecek hatalara engel olunması açısından da önemlidir.

→ Stok Kontrolü

Sayım bittiği zaman stok karşılaştırmaları yapılır. Herhangi bir soru veya sorun varsa mağazada çözümlenir ve tutanak ile paylaşılır. Barkodsuz ürün, tanımsız ürün gibi sorunlar var ise ayrıca raporlanırlar.